gedachte wisselen met wat oudere mannen

• Rodo

In ben nu voor in de zestig en mijn echtgenote sinds 25 jaar is 20 jaar jonger. Een aantal jaren geleden heeft zij een minnaar gehad en tussen hem en mij ontstond een vriendschap. tussen mijn lief en hem was sex fantastisch, bijna elke dag een jaar of twee lang, soms uren lang . Ook dikwijls met z'n drieen. Ht was een fantastische tijd. Mijn vrouw zei altijd er gaat niets boven twee mannen. Al die aandacht , vier handen , twee monden , twee piemels , super.

• Rik48

Hallo Willemijn,

Mijn naam is Rik en ben 48 jaar. 1,75 en 80 kilo. Vindt het erg leuk om met iets rijpere vrouwen te praten maar ook te vrijen.

Voor mijn gezondheid zou wandelen wel goed zijn, niet dat ik te dik ben maar een beetje beweging is nooit verkeerd.

Ik werk als eigen baas en heb een klussen bedrijf, wat goed loopt.

Nou als je meer wilt weten mail mij dan maar op rinie26@hotmail.com

Groeten Rik

• Hoe kom ik van haar af

Kijk ook een op www.hoekomikvanhaaraf.nl Op deze website staan enkele tips en trucs om uw relatie te beëindigen. Ook kunt u meedoen in ons actieve forum. Via ons lid worden op datingsites is uiteraard ook geen probleem! Succes!

• Kees

Ha Willemijn,

Ik deel denk ik je interesse, maar mail me persoonlijk om nader info uit te wisselen: kezebees@gmail.com

Groetjes,

Kees

• walter

hoi willemijn,

ben je nog steeds actief op zoek? wil graag met je mailen.

lieve groet, walter

• Willemijn

Hallo Walter,

Een wat late reactie van mij. Ik was even een aantal dagen weg.

Ik ben nog steeds op zoek naar ……

De juiste klik en interesse is natuurlijk even belangrijk als de erotiek.

Het lijkt mij leuk om van gedachte te wisselen.

Ik zou graag iets meer over je willen weten. Wat zijn je interesses en wat verwacht jij van een polyamoureuze relatie cq vriendschap. Hoe zou jij dat ingevuld willen zien?

Ik beb daar erg benieuwd van, Graag hoor iets meer!

Hartelijke groet Willemijn

• Henry

Hallo Willemijn,

Als de `vacature` voor wandelvriend nog openstaat:henryvanderbusse@gmail.com

Groetjes, Henry.

• Pieter

Lieve Willemijn, als je oproep nog geldt, wil graag met je van gedachten wisselen. Als jij dat ook wilt, mail me dan naar gewoonpiet@hotmail.com Warme groet.

• rene

hallo wij zijn 31 jaar getrouwd en al meer dan 15 jaar hebben we een open huwelijk die ons zeer goed bevalt. als je meer wilt weten of een keertje wilt mailen om van gedachten te wisselen dan is hier mijn mailadres rene.r.bar@gmail.com

grtjs Rene