gedachte wisselen met wat oudere mannen

• willemijn

Dag allemaal,

Zou graag willen weten of er mensen zijn zoals ik, nieuwsgierig naar de polyamory. Mijn gedachte gaan uit naar een vriendschap met meerdere mannen. Mijn voorkeur zijn er twee. De een waarmee ik bijv naar het theater kan gaan en de ander waarmee ik kan wandelen. Er moet uiteraard wel een erotisch aantrekkingskracht bestaan naast alle andere interesses die ik evenzeer belangrijk vind. Zelf ben ik 64 jaar en openmindend. Ik heb ook geen bezwaar tegen een wat jongere man.Zou het leuk vinden om iets te horen.

Ik ben erg nieuwsgierig!

• naughty{K}

Ik wens je heel veel succes :)

Groetjes,

naughty{K}

• Momus

Willemijn,

Met jouw wensen moeten de jongere mannen in de rij komen staan.

Het is immers ieders ideaal, het leven in zijn volle breedte te ondergaan…?

Je zult zeker slagen.

Veel geluk!

Momus

• willemijn

Ik had je al een antwoord gestuurd. Ik weet niet of het aangekomen is?

Je sprak over een menage a trois. Zover ben ik nog niet. Ik sta er wel voor open mits er ook een stukje chemie is. Ik vind het normaal wanneer de man een relatie naast zijn eigen relatie erop nahoudt. Wel op een open manier. Een vrouw moet dat ook kunnen. Ik geloof er niet in dat iemand zijn hele leven trouw kan beloven. Er zijn er meer dan wij met z,n allen denken/weten die vreemd gaan.Geef mij maar liever een open en respectvolle warme vriendschaps relatie(s)

• willemijn

Dank je wel. Ik hoop dat het voor jou allemaal prima verloopt.

Dat is toch heel fijn!

• dick

Ik ben 66 en ben al 30 jaar gescheiden. B en altijd aannemer geweest van timmerwerken . Ik zou er niet tegen kunnen de hele dag een vrouw om me heen. Ben wel een dieren liefhebber.

Heb echter een tik. Ik ben een jarretel liefhebber, Kan je dat opbrengen?

Ik hoor het wel.

Ik woon in de Zaanstreek.

• dick

Heb ik me aangeboden en je reageert niet.:D

Auteur: dick (—.direct-adsl.nl)

Datum: 18-01-2009 16:26

Ik ben 66 en ben al 30 jaar gescheiden. B en altijd aannemer geweest van timmerwerken . Ik zou er niet tegen kunnen de hele dag een vrouw om me heen. Ben wel een dieren liefhebber.

Heb echter een tik. Ik ben een jarretel liefhebber, Kan je dat opbrengen?

Ik hoor het wel.

Ik woon in de Zaanstreek.

• willemijn

Hoi

Ik heb wel gereageerd op dit bericht. Helaas was et kennelijk niet goed aangekomen.

• willemijn

Hoi

Ik heb wel gereageerd op dit bericht. Helaas was et kennelijk niet goed aangekomen.

• Jarno

Ben 35 jaar en opzoek naar een leuke gezellige babbel en een warme knuffel.

Humor op z'n tijd moet ook kunnen.

Zo af en toe verlangt een mens naar iets anders….

Voor mij speelt de gedachte al langer om een leuke vrouw te gaan zoeken.

Leeftijd speelt geen rol, als er maar een bepaalde aantrekkingskracht is.