Raiplay werkt onvoldoende achter VPN chromecast, hoe verbeter ik dat?

ik heb VPN achter chromecast gezet, en raiplay ( italiaanse tv) app geinstalleerd. Dit werkt onvoldoende. zenders zijn niet live te volgen. Wel juist op Ipad. iemand ideeen????

een week geleden
in: Apps
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een week geleden
Wat bedoel je met "niet live te volgen?"
Is het beeld hakkelig ? Of met vertragingen ? Of kun je b.v. wel "uitzending gemist" kijken?
mvloothuis
een week geleden
niet live is rechtstreeks, bv film. Terugkijken is wel mogelijk. bij live uitzending komt : the streaming of this content is available in Italy only. We apologize for the inconvenience.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een week geleden
Dan werkt je VPN niet goed. Raiplay geeft immers aan dat ze zien dat je niet in Italië bent.
mvloothuis
een week geleden
Raar! Sommigezenders worden wel doorgegeven. En op IPad werkt het wel volledig. NordVPN geeft ook nog geen oplossing.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een week geleden
Dat de vpn op de iPad goed werkt wil niet zeggen dat hij ook op de PC goed werkt. Dat zijn 2 verschillende apparaten, elk met hun eigen software en instellingen.
mvloothuis
een week geleden
Wat zou ik nu kunnen doen?

Geef als eerste antwoord