Hoe verwissel je hoofden van elkaars lichaam?

Meestal zie ik op webpagina's altijd van die grappige foto's waarbij de hoofden op iets of iemand anders zijn gezet.
Liefst ook heel realistisch, en gratis.

Kun je het op je eigen programma's doen.
Of moet je al op het internet zitten?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Op iphone heb je een app: iswap face volgens mij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan met foto bewerkings software als Photoshop, of de populaire gratis software GIMP, en zo zullen er nog wel wat programma's zijn. Voor beide hoef je niet online te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ik doe is in Paint.net een hoofd selecteren en op een lichaam plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doe dit met Photoshop of zelfs, bij gebrek aan beter (op het werk) met Paint.
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden
er is ook face off max, die doet specifiek dat, en supersimpel.
is wel niet gratis, mr je hebt 30-dagen-trial

http://www.faceoffmax.com/download.html