Minnaar hebben

  • patricia

    Ik heb al vier jaar een vaste minnaar hij getrouwd en ik single.

    Ik ga soms wel een weekend uit en ontmoet dan een weleens een leuke man .

    Dat weet mijn minnaar ook omdat ik het gewoon vertel allemaal wat ik zoal doe als ik uitga.

    Hij vind het juist mooi en als het klikt met diegene waar ik mee uit ben gegaan ook.

    Hij zegt altijd als jij maar gelukkig wordt dan ben ik het ook.

    Mijn minnaar en ik houden ontzettend van mekaar en we zien mekaar zo af en toe in het jaar denk drie keer per jaar tot nu toe is dat zo gegaan door onze afstand kan dat niet anders.

    Wij mailen wel elke dag veel dat wel en dat is voor beide erg prettig van alles bespreken wij .

    Wie heeft ook zo'n relatie en hoe vind men dat?

    Ik vind het gewoon prettig zo'n vriend te hebben en dat is wederzijds voel ik van zijn kant uit ook!

  • Hans

    Hallo Patricia,

    Wat leuk dat je een vaste minaar hebt, dat je er nog lang van kan genieten.

    Vanaf februari 2006 heb ik een relatie met een stel. ik ben getrouwd en mijn vrouw weet er niets van. Ik ga heel goed met het stel om en we hebben het gevoel dat we bij elkaar horen. Zowel de man als de vrouw van het stel zijn behoorlijk dominant tegen elkaar. Ik ben zelf heel rustig en misschien iet wat onderdanig. Maar op één of andere manier vullen we elkaar aan en breng ik rust in hun relatie. Zowel zij van het stel en ik zijn spiritueel aangelegd, hij in het begin helemaal niet, maar dat begint wel te komen. Ik vind het heerlijk om te masseren. De massage gaat richting de tantra. We pikken op die manier elkaars positieve energieën op zodat we er weer tegen aan kunnen. Zowel de man van het stel als ik zijn niet bi, maar toch houden we van elkaar. Het is gewwon heel apart dat we elkaar op internet hebben ontmoet en dat we heel goed bij elkaar passen. Ik kom ongeveer 1 x per maand bij hun en heel af en toe gaan we in het weekend naar een hotel om heerlijk van elkaar te genieten, We merken dat de band steeds hechter wordt. Het is alleen jammer dat je met niemand deze mooie ervaring kan delen. Je kan er met niemand over praten. Toen ik jouw stukje las vond ik het leuk om te reageren. Ik wens je nog veel plezier en warmte van je minaar. Groetjes Hans