op zoek naar die ene klik

• polly

Tja daar ga ik dan

Ik dacht zal ik deze stap eens wagen op dit prikbord en ja ik doe het

Ik ben niet wanhopig maar zoek wel een leuke vent!

Ik ben getrouwd heb 2 lieve kinderen maar wil zo graag mijn liefde en warmte nog aan een andere man geven

we zijn samen nog dolgelukkig maar ik wil weer dat gevoel terug van het begin lekker samen leuke dingen doen naar het strand een hapje eten sauna en niet onbelangrijk voor mij: knuffelen en liefhebben

Ik ben erg benieuwd of er een leuke vent is die niet boven de 45 is en dit wel ziet zitten met mij

Ik zoek wel iemand die dit niet stiekem doet!!! en die niet alleen aan sex denkt

liefs

• Pieter

Hai Polly,

Ik geef je bij deze m`n emailadres: gewoonpiet@hotmail.nl

Wie weet. Warme groet, Pieter.

• Dave

Hallo Polly,

Ik ben zelf een getrouwde man en plaats deze advertentie met medeweten van haar.

We hebben zelf een goed huwelijk waarin wederzijds ruimte is voor een vriend, dan wel een vriendin. De inhoud van je advertentie spreekt me zeer aan. Met name knuffelen en liefhebben is iets waar ook ik naar verlang. Ik ben een romantische knuffelbeer die erg aanhankelijk kan zijn. Zo graag met je in contact willen komen. Vriendelijke groet, Dave.

• Dave

Polly als je wilt, mag je me ook mailen: dj9278@gmail.com Dave

• polly

hallo heren

leuk deze reacties wist niet wat ik kan verwachten van dit prikbord maar wil wel eens weten of je in mijn buurt woont hoe oud je bent enz.

• Pieter

Hi Polly, ik had als eerste gereageerd en mijn emailadres achter gelaten.

Wil je echt meer van me weten? Stuur gerust een mailtje, ik zal hem discreet behandelen. Vriendelijke groet, Pieter.

• Pieter-Bas

Hi Polly,

Je berichtje met veel aandacht gelezen. Kan me vinden in de inhoud. Vriendschap, er zijn voor elkaar, is een mooie basis. Dat plusje mag er zeker zijn. Mocht je nog niemand hebben gevonden, ik ben er voor je. Teminste, als je dit wilt. Ben wel boven de 45, maar nog zeer jeugdig en sportief. Heb bovendien een boeiend verhaal en zit nog bordevol plannen en idealen. Zou graag een berichtje van je ontvangen. Bij deze mijn emailadres: ppsynergie6@gmail.com Hoor ik van je? Groetjes, Pieter - Bas

• polly

Heren inmiddels heb ik me op het polypad begeven met een lieve man dus ben niet meer zoekende

wel heb ik gemerkt dat de poly mensen meestal boven de 40 zijn

Tja is de jeugd dan nog niet zo modern?

of zijn de 40 plussers aan het herontdekken ?

Hoe dan ook ik ben niet meer zoekende

liefs Polly

• Pieter-Bas

Hai Polly,

Bedankt voor je berichtje.

De tekst in je oorspronkelijke bericht was trouwens wel duidelijk hoor: Geen mannen boven de 45.

Maar ik ben een type van die niet waagt die niet wint.

Enne… Ook veertig plussers, in mijn geval zelfs vijftig plussers, doen gewoon aan polyamorie hoor.:)-D

Ik wens je verder het allerbeste! Vriendelijke groet, Pieter-Bas.

• Patriciaa

Kijk eens hier(tu)