gezocht: leuke geile mensen

• partykoppel

Na wat gesprekken te hebben gevoerd zijn wij als koppel er overuit dat wij contacten willen gaan leggen met andere mensen op het gebied van sex.

Wij zijn op zoek naar leuke, gezellige geile mensen in de leeftijd van ongeveer 25 tot 32 jaar. Wij zijn beide 27. Wij hebben niet de voorkeur om naar een sexclub te gaan, maar meer in een ongedwongen sfeer thuis of ergens in het openbaar. Wij wonen in Nijmegen en onze voorkeur gaat ook uit naar Nijmegen of omgeving. De gedachte gang is voornamelijk dat de vrouw in onze relatie eens buiten de deur geile mannen gaat ontmoeten. Maar wij staan voor meerdere dingen open!

Dus weet je leuke plekjes om gezellige geile mensen te ontmoeten of heb je zin om eens wat afspreken om te kijken of het klikt laat het even weten!

kus partykoppel

• Peetjuh

kunnen jullie eens voor nadere kennismaking mailen naar liefenaardig@gmail.com?

Groetjes, Peet

• Huub

Hallo Mensen,

Lijkt me een geweldig gezellig idee om eens met jullie af te spreken. Ik ben een gezonde sportieve kerel van 30 jaar. Heb een goed lijf en heel veel zin om te neuken.

Eventueel sturen we eerst wat foto's van onze lichamen.

Ik hoor het wel.

Groetjes,

Huub.