vriendschap met vrouw

• Pieter

Langs deze weg zoek ik contact met leuke, gezellige vrouw om gezamelijk leuke dingen te ondernemen zoals een stevige wandeling, terrasje en een goed glas wijn. Mijn hobby`s zijn wandelen, fitnes, lezen o.a. Paulo Coelho en het schrijven van verhalen en gedichten. Mijn leeftijd is 57 jaar. Ik ben getrouwd, mijn vrouw gaat hier mee accoord. Leuke, aardige vrouw, als deze advertentie je aan spreekt, reageer. Je reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

• Henry

Hallo, ik mail hier mamens mijn vrouw.

Kan je wat meer over jezelf vertellen?

• Pieter

Beste Henry, met enige verbazing jouw reactie gelezen. Als jouw vrouw vriendschap met mij of wellicht een andere man wil, dan is het zeker wenselijk dat ze jou er in betrekt. Echer, met haar via jouw mailen vind ik persoonlijk iets te ver gaan. Mijn vrouw mailt al twee jaar met een andere man, 1x per maand ontmoeten zij elkaar. Ik peins er niet over om daar tussen te komen. Wellicht moeten jij en je vrouw de gedachte aan polyamorie eerst even laten bezinken. Met vriendelijke groet en respect, Pieter.

• Stella

Hallo Pieter, ik ben een gescheiden vrouw van 62 jaar. Je advertentie spreekt mij wel aan. Ik ben niet meer op zoek naar een relatie of zo, maar een leuk vriendschappelijk contact voor af en toe zie ik wel zitten. Hoe kan ik met je in contact komen? groetjes, Stella.

• Marja

Pieter, hoe kan ik met je in contact komen? Zou graag, echter niet via dit forum, wat meer over mij zelf vertellen.

• Pieter

Hoi Stella, hierbij mijn emailadres:piet-1953@hotmail.com

• Pieter

Dag Marja, hierbij mijn email:piet-1953@hotmail.com