Poly-man gezocht

• Vrouw40

Vrouw van 44 zoekt een spontane man met humor voor een polyamorische liefdesrelatie in alle openheid en eerlijkheid.

Waar begin je met zoeken als je weet dat er maar weinig mensen openstaan voor meervoudige liefde, laat staan ermee om kunnen gaan. Het is geen gemakkelijke weg (welke is dat wel?), maar wel een leerzame. Voor mij tellen ruimte, vrijheid, communicatie en liefde, om maar eens een paar steekwoorden te noemen.

• PolyAmoryDate team

Hartelijk welkom bij PolyAmoryDate.

Wij zijn hard aan het werk om de datingsite op te zetten. Neem ook deel aan het testpanel en help ons met het perfectioneren van de site. D.m.v. jouw (actieve) deelname aan het testpanel willen wij een ontmoetingsplaats creëren voor mensen, die open staan voor meer dan één liefdesrelatie op een eerlijke manier. Het panel houdt in dat jij je mening geeft over de site voordat deze op 2 April wordt gelanceerd. Help je mee? Meld je aan met jouw email adres, dan ontvang je van ons een uitnodiging zodra de testomgeving online is. Dat zal ongeveer medio maart zijn. De eerste 100 aanmeldingen krijgen van ons een gratis vrijblijvend Full Membership voor één maand cadeau. We hopen jou hier binnenkort te mogen begroeten!

Het PolyAmoryDate team

• Gosmo

Hallo Vrouw40,

Zag je berichtje op het prikbord. Al gevonden wat je zocht? Anders misschien eens kennismaken?

mvg

Gosmo

• Sylvie

Wat je ook zou kunnen doen is eens kijken op de nieuwe site die vanaf 2 april in de lucht is www.polyamoryworld.com

Die is gratis en je kunt inschrijven met een specifieke code te vinden op sites zoals polyamory.nl…asl Full member.

Lijkt een leuke maar ook integere site! Miss. dat je daar iemand kunt vinden?

gr.Sylvie

• Michel

Ik zoek poly-vrouw, ik ben op zoek naar een gezellige spontane leuke vrouw voor een vriendschap (plus).

Misschien kunnen we elkaar via de chat of onder een genot van een bakje koffie elkaar beter leren kennen.

Misschien tot horens

Michel

• Momus

Vrouw40,

Zo te zien is deze wens moeilijk te vervullen.

Weinig reacties.

Kwestie van durven, denk ik.

Ik denk dat het een veel voorkomende wens is, bij beider kunne. (wat een woord, he).

Het idee dat het leven kan worden vervuld met een formaliteit op het gemeentehuis, is een illusie. Te vergelijken met een godsdienst.

'Eerder gaat een kameel door het oog van een naald'.

(Ook god is aan slijtage onderhevig!).

Of het je is gelukt, langs deze weg iemand te vinden weten we niet.

Ik wens het je wel toe.

Zo niet, dan is het recept: begeef je onder de mensen, lach vriendelijk terug naar de man die jou aardig lijkt en werk mee aan het natuurlijke proces tussen mensen die vinden dat je de liefde - geestelijk en lichamelijk - niet moet binden.

De huichelaars die zeggen dat god de liefde zó heeft bedoeld, geven te kennen dat die god het totaal verkeerd heeft gedaan!

Ben je geslaagd: veel geluk.

Moet het nog komen: veel succes!

• Henry

Vrouw 40, stuur me eens een mail:henryvanderbusse@gmail.com.

Wie weet……….. Groet, Henry.

• rene

misschien een keertje mailen en kijken of het klikt.

Wij hebben al meer dan 15 jaar een open relatie met elkaar en zijn 31 jaar getrouwd. Staan open voor nieuwe relaties zolang het maar eerlijk en respectvol gaat.

Zie je mailtje wel tegemoet

grt Rene

• rene

mijn eigen mail vergeet ik nog even te melden rene.r.bar@gmail.com

grt Rene

• Groningen

Hallo Vrouw40

Kijk eens HIER onder contact & dating

Je zult versteld staan hoeveel keuze je hebt (tu)