gedachtes

• playboy

Ik denk dat er bij iedere man of vrouw weleens de gedachte boven komt goh ik zou best weleens met … naar bed willen of gewoon eens buiten je relatie om eens een keer een paar leuke uurtjes met een andere man/vrouw willen hebben.

Ikzelf ben een man (en nee geen playboy) met een relatie maar steeds meer verlang ik eens een keer naar een andere vrouw.

Mijn vriendin is 25 en we hebben net een kindje voor haar zwangerschap deden we het op diverse plaatsen en niets was te gek parkeerplaatsen op de hei op het strand in de parkeergarage tijdens het autorijden pijpte ze mij zelfs nog klaar en als ik niet wilde dat ze mij pijpte (ja ook dit gebeurde weleens bijv als ik mij niet fris genoeg vond) dan trok zij mij wel af. Nu inmiddels sinds 1 1/2 jaar is het van lekkere sex en overal naar helemaal nergens en helemaal geen sex gedaald.

Ik begrijp heel goed dat er flink wat in het hormonale huishouden van een vrouw gebeurt als ze zwanger is en dat een man geduld moet hebben maar zoveel??

Weken gaan voorbij en er gebeurt helemaal niets meer we hebben een leuke zoon waar wij beide heel veel van houden maar ik verlang weer naar intimiteit na 1/12 jaar van geduld…

Hints het erover hebben het maakt allemaal niets uit er veranderd helemaal niets.

Als ik nu ga naaktzwemmen in Renkum op zondagmiddag op de daarvoor gestelde uren dan fantaseer ik savonds over de niet te jonge dames en niet te oud die ik gezien heb en heb daar dan geweldige sex mee alleen….in gedachte.

Wie heeft dit ook weleens meegemaakt en wat hebben jullie toen gedaan? Misschien zijn er wel vrouwen waarvan de man niets meer wilde??

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en oplossingen maar ik verlang gewoon weer intimiteit en helaas voor haar met een andere vrouw…

Groetjes,

Playboy

• Alkien

Hey playboy,

beetje late reactie maar zag het nu pas.

Is een normale reactie van een vrouw die pas een kind heeft.

Dat dit blijft doorbestaan is vaak te wijten aan het feit dat zij zich niet meer lekker voelt.

Ook al wil zij niet meer, dan is dat door de geboorte van je zoon gekomen.

Zij ziet dit als het belangrijkste in haar leven.

Wat jij zoekt is dus eigenlijk iets buiten de deur.

Zonde, want praten kan wel degelijk helpen als je maar de spijker op zn kop weet te slaan.

Een buiten de deurtje kan jou ook daar brengen dat je een “scheiding” zou kunnen krijgen tussen haar en jou en dus verwijdering van je kind.

( let wel : vrouwen kunnen heeeeeel gemeen zijn).

Ik ben er zelf een, maar heb gelukkig genoeg ervaring dit niet of nooit te doen.

Bezint eer je begint zeggen ze wel eens.

Er zijn mogelijkheden alleen jij moet ze willen pakken..

Gr.

Alkien.

• playboy

Beste Alkien,

Het is nu alweer februari en de situatie is nog steeds niet veranderd, ik heb het er al wel over gehad (paar keer zelfs) maar zonder succes helaas.

Wat ik ook doe ik word afgewezen en dit begint echt aan mij te vreten nu en zelfs dat heb ik haar verteld, het enige wat ik te horen kreeg was “sorry” ik heb er gewoonweg geen behoefte aan.

Dat vrouwen “gemeen” kunnen zijn ach dat weet ik wel ik heb/had al paar relaties achter de rug waarbij ik het e.e.a heb meegemaakt. (maar weet ook wel dat veel mannen geen haar beter zijn).

Toch bedankt Alkien voor je reactie het zet mij weer ah denken al begint zodadelijk weer het betere weer te komen en de zon te schijnen en dat alles heeft ook een goede invloed op een vrouw en hoop dan meer kans te hebben.. Veranderd er niets??? tsja dan kan er vanalles gebeuren ik heb dan mijn best gedaan denk ik zo…

Groetjes,

Playboy

I

• pieter

Oh, je hebt het nog nergens over; mijn kinderen zijn 23 en 21 JAAR, geen maanden, en mijn vrouw heeft sinds hun geboorte nauwelijks meer sexueel naar mij omgekeken, (vele pillenstrips gingen ongebruikt = wel geslikt niks gedaan, de prullenbak in) we zitten nu voor de vierde serie in relatietherapie, nadat ze merkte dat ik “polyamoureus” (zo noemde ze het niet) begon te worden nadat andere uitwegen al waren uitgeprobeerd. Heel frustrerend. Ik dreigde: er raken “derden” bij betrokken als je niet opschiet. En ik bedoelde geen betaalde hulpverleners….. (psychiatrisch, juridisch, prostitutie). Het gebeurde nog bijna ook. Een vrouw bood zich aan maar na ampele overweging heb ik “het” niet met haar gedaan, maar het scheelde niet veel of de kleren waren uit gegaan. Aan deze vrouw kleefden enkele bezwaren; wat als er ééntje dit gedrag vertoont waar die bezwaren niet aan kleven?

Ik ben er nog steeds niet uit; we zijn ruim 26 jaar getrouwd, grootouders in wording, heel leuk.

Ik kan me niet voorstellen dat ze het goed vindt als er derden bij betrokken worden; ik durf het er niet over te hebben.