Ik denk dat er bij iedere man of vrouw weleens de gedachte boven komt goh ik zou best weleens met … naar bed willen of gewoon eens buiten je relatie om eens een keer een paar leuke uurtjes met een andere man/vrouw willen hebben.
Ikzelf ben een man (en nee geen playboy) met een relatie maar steeds meer verlang ik eens een keer naar een andere vrouw.
Mijn vriendin is 25 en we hebben net een kindje voor haar zwangerschap deden we het op diverse plaatsen en niets was te gek parkeerplaatsen op de hei op het strand in de parkeergarage tijdens het autorijden pijpte ze mij zelfs nog klaar en als ik niet wilde dat ze mij pijpte (ja ook dit gebeurde weleens bijv als ik mij niet fris genoeg vond) dan trok zij mij wel af. Nu inmiddels sinds 1 1/2 jaar is het van lekkere sex en overal naar helemaal nergens en helemaal geen sex gedaald.
Ik begrijp heel goed dat er flink wat in het hormonale huishouden van een vrouw gebeurt als ze zwanger is en dat een man geduld moet hebben maar zoveel??
Weken gaan voorbij en er gebeurt helemaal niets meer we hebben een leuke zoon waar wij beide heel veel van houden maar ik verlang weer naar intimiteit na 1/12 jaar van geduld…
Hints het erover hebben het maakt allemaal niets uit er veranderd helemaal niets.
Als ik nu ga naaktzwemmen in Renkum op zondagmiddag op de daarvoor gestelde uren dan fantaseer ik savonds over de niet te jonge dames en niet te oud die ik gezien heb en heb daar dan geweldige sex mee alleen….in gedachte.
Wie heeft dit ook weleens meegemaakt en wat hebben jullie toen gedaan? Misschien zijn er wel vrouwen waarvan de man niets meer wilde??
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en oplossingen maar ik verlang gewoon weer intimiteit en helaas voor haar met een andere vrouw…
Groetjes,
Playboy