Nu de dagen dagen weer kouder worden, en de feestdagen weer voor de deur staan, vraag ik mij af of er leuke
poly-vrouwen zijn die net als ik toch ook weer naar vrolijkheid, gezelligheid, diepgang, vriendschap, en wie weet wat meer verlangen ?
Ik ben een vrolijke openhartige, soms wat eigenwijze, humoristische, intelligente, zeer open minded, wat romantische,
en zachtaardige, niet rokende of drinkende vrijgezelle vent van 41 jaar uit de regio Haaglanden, Zuid Holland.
Omdat polyamory nog vrij nieuw voor mij is, ben ik op zoek naar 1 of 2 leuke vrijgezelle (he/bi) vrouwen tussen de 23 en 42 jaar die ook dingen missen als af en toe uit eten gaan, strandwandelingen, een arm om je heen,bioscoopje pakken, wandelen, romantiek, die mooie ogen om s'ochtens tijdens het wakker worden in te kijken , intimiteit ,een rustig avondje op de bank, natuur, spiritualiteit, samen ondeugend en maf zijn , samen lachen…
Kortom een leuke vriendschap met diepgang, en niet dat oppervlakkige, waarbij we samen kunnen genieten
van het leven en elkaar…en iets dat misschien kan uitgroeien naar meer indien het leuk klikt.
Kun je jezelf hierin vinden, en lijkt dit je wat ?
Dan hoor ik graag meer van je !