Veel praters, weinig doeners...

  • Curbi

    Hoi

    Wat me opvalt (ook als actief poster op forums) is dat er heel veel gepraat wordt en alle onderwerpen vaak dood-gediscussierd worden op PA forum (zo ook hier). Dit vind ik wel jammer. Ik zou het meer als een ont-moetingsplaats willen zien, waar leuke open-minded contacten uit voortkomen…..

    So far….doei!

  • Harrij

    Ja daar sluit ik mij helemaal bij aan. Dus zou ik zeggen, voeg de daad bij het woord en vertel iets over jezelf. Wie je bent en vooral dus wat je wilt. En niet om te praten dus, maar om te ont-moeten. Op zoek naar leuke contacten met gelijkgestemden.

    En om niet alleen maar (naar jou) terug te wijzen, zeg ik hier gelijk ook maar iets over mijzelf.

    Ik ben 62 jr. poly, getrouwd en schrijf een boek onder de titel losgelaten over polyamorie. Maar ook dat zijn dus alleen maar woorden, in zo'n boek in wording. Voor de (open-minded) daden zou ook ik mij warm willen maken voor een poly-ont-moetingsplaats.

  • me

    Maar is dat niet op alle forums?

    Ongeacht over welk onderwerp je het gaat hebben….mens,dier auto of motor…..we blijven subtiel en zeer beleefd.

    Zo ben ik al maanden op zoek naar wat extra spanning en fun in mijn leven……niet dat ik zou mogen klagen maar het bloed schijnt bij mij te lopen waar het niet gaan kan…of zou moeten gaan….

    Ik zou het leuk vinden om een vrouw te leren kennen via de mail, sms of later in het echt.

    Samen leuke dingen ondernemen zonder balast of verplichtingen……

    Vele sites bezocht…ook betaalsites maar zonder resultaat!

    Veel gezwets en weinig wol! oftewel……ik quote…“Veel praters en weinig doeners…”

  • zoekertje

    Hallo,

    Ben nieuw hier en lees dit bericht.

    Ook ik zou wel eens leuke bi-vrouwen willen ontmoeten niet alleen op het forum maar live.

    Ga eerst even rustig alles lezen!

    Groetjes zoekertje