Ovespel , vreemdgaan , leugendetector

• Hanny

Mijn man heeft laatst een onderzoek ondergaan met een leugendetector bij een praktijk in Markelo. De achtergrond hiervan was dat ik hem al enige jaren verdacht van een geheime relatie en overspel met een collegaatje. Ik heb hem echter nooit op feiten kunnen betrappen. onze relatie kwam hierdoor erg onder spanning te staaan. Nu heeft hij afgelopen november aangegeven zo niet verder te willen. Hij wilde bewijs leveren dat hij “clean” was en had zich aangemeld voor een leugendetectie onderzoek.

Hieruit bleek dat hun relatie weliswaar vriendschappelijk was, maar dat het nooit tot intimiteiten is gekomen. Inmiddels hebben we veel goede gesprekken samen gevoerd en merken dat het met onze relatie weer langzamerhand beter gaat.

Ik kan het iedereen aanraden zo'n test. Het is heel lastig om op een andere manier je veronderstelde verdenkingen “hard”te maken. Goed dat deze mogelijkheid er is.

• willemijn

Was je dan weggegaan bij je man? Meestal blijft men toch wel bij elkaar al is het maar vanwege de kinderen en zeker het economisch belang speelt een rol.

Een man gaat net zo goed vreemd als hij erover fantaseert. Dit geldt uiteraard ook voor de vrouw.

Je kan beter maar open zijn. Van de 10 mannen gaan er zeker 6 vreemd. Daar staat ook een vrouw tegenover. Is het nu niet, wellicht later Ik zou me maar niet zo druk maken. Het is veel ernstiger als je keihard wordt voorgelogen. Mannen zijn over het algemeen angsthazen en kiezen voor de veilige haven. Dus ze blijven heus wel!

Wens je veel sterkte in je relatie.

Groetjes. Willemijn

• Hanny

Hoi Willemijn,

Dankjewel voor je reactie. Ik wilde hem wel graag geloven, maar mijn omgeving zei steeds het tegenovergestelde. Ik werd er gewoon gek van (en hij ook natuurlijk). Ik hou heel veel van hem en wil hem absoluut niet kwijt. Door een tip kwamen we op leugendetectie uit en zijn beiden blij dat we deze moeilijke stap hebben genomen.

• patrick

beste willemijn

het is tegenwoordig al weer achter haald dat een man meer vreemd zou gaan dan een vrouw

dit is namelijk andersom .

een amerikaans onderzoek heeft dit uitgewezen tussen 500 mannen en vrouwen

je zal wel denken dan liegen de mannen maar nee hoor dit is ook niet waar

ze hebben eerst 500 mannen en vrouwen ondervraagd zonder leugendetector en daarna met …..

bij de mannen was de uitkomst nagenoeg het zelfde rond de 24 procent geloof ik .

bij de vrouwen bleek eerst zonder detector bijna niemand vreemd te gaan .

en met detector 28 procent …. slik !

dus …..