kan heel intiem en fijn zijn.

  • willemijn

    Gisteren tot in de late uurtjes gesproken met iemand die ik ontmoette tijdens een borrel.

    Zij vertelde dat ze aan polyamory deed. Nooit gerealiseerd dat het zo benoemd werd. Ze deelt samen met de vrouw van haar vriend dezelfde man. De ene week is hij gedurende 4 dagen bij zijn vrouw en de andere 3 dagen samen met haar. Het gaat zo week op en af. Kennen elkaar en zijn 2 totaal verschillende types. Dit alles duurt nu meer dan 17 jaar. Hij is inmiddels de 70 jaar gepasseerd, maar nog zeer actief en potent.Zij is in de zestig en kan er even veel van genieten als hij.Ze hebben een intieme en geestelijke sterke relatie. Ondernemen samen veel. Zij vindt het prettig om ook op deze manier wat vrije tijd te hebben die zij dan weer kan delen met familie. Hij vindt het prikkelend en opwindend samen met 2 vrouwen te leven. Allemaal zijn ze happy en de kinderen zijn op de hoogte.

    Kennen jullie ook dit soort van verbintenissen= En zo ja, weten jullie hoe zij dat ervaren. Zou het fijn vinden hier iets meer over te horen.

    Wie mailt mij hierover=

  • naughty{K}

    Wij leven ook in een polyamore relatie. Mijn echtgenoot en ik zijn al 22 jaar bij elkaar en sinds iets meer dan een jaar hebben wij een relatie met een jonge vrouw. Afgelopen oktober is zij bij ons ingetrokken en tot nu toe werkt het allemaal goed.

  • Momus

    Beste Ondeugd,

    We kunnen je alleen maar feliciteren met jullie ‘menage a trois’!

    Het leven biedt zich aan…!

    Groet,

    Momus