Binnen niet afzienbare tijd zal ik bij mijn geliefden intrekken. Een aantal van mijn goede vrienden weten over mijn relatie met hen, maar verder denkt iedereen dat het gewoon hele goede vrienden zijn. Ik heb er zelf uiteraard helemaal geen problemen mee, maar toch heb ik er moeite mee om het aan mijn ouders te vertellen. Wat de oorzaak hiervan is weet ik niet. Mijn moeder heeft nogal een stellige mening. Ondanks dat zij zegt erg modern en open minded te zijn leeft ze heel erg volgens traditionele patronen. Ze heeft een beeld van hoe het met mij zal moeten verlopen en dat is natuurlijk niet dat ik bij mijn geliefden in trek, zeker niet een getrouwd stel. Ik ben nu druk bezig met solliciteren en alles neemt dus zeer concrete vormen aan dat ik naar hen toe zal gaan. Mijn ouders weten dat ik bij hen in trek, maar ze weten de context niet. Mijn moeder denkt dat het tijdelijk is tot ik een eigen plek gevonden heb, maar dat daar even tijd over heen zal gaan. Mijn vader heeft daar verder geen ideeën over. Die heb ik at dat betreft iets meer laten doorschemeren dat het voor altijd zal zijn. Ik zit er nu wel mee hoe ik dit nu kan vertellen, dat ik daadwerkelijk intrek bi mijn vriend en mijn vriendin en dat zij dus ook echt mijn geliefden zijn. Aan de ene kant maakt het me niet uit wat mensen van mijn denken, men heeft mij maar te accepteren voor wie ik ben, maar het zijn toch mijn ouders……. Ik denk dat ik bang ben voor een afwijzing van hun kant, maar het zal er toch uit moeten. Iemand ideeën over hoe ik dit kan realiseren?
dikke kusssss