Eindelijk ik kan er voor uitkomen. Althans hier. De afgelopen jaren hopeloos op zoek geweest.
Ik heb een heerlijke vrouw, 2 lieve kids een goede baan, mooi huis. En dan. Al jaren vraag ik me af waarom ik dingen gedaan heb. Heimelijk relatie, stiekum naar parenclub, hoeren bezoek, mannenontmoeringsplaatsen ervaren.
Mijn vrouw die heimelijk jaren lang een meer dan vriendschappelijke relatie onderhield met een voor haar droom man.
Nu weten wij het; We zijn polyamorisch ingesteld. Ik heb behoefte aan meer dan alleen mijn vrouw. Ik draag haar op handen, wil haar nooit kwijt. Toch heb ik behofte aan een relatie met een andere vrouw. Voor gezelschap, diepgaande gesprekken, sporten en aan een fysieke sexuele relatie.
Mijn vrouw en ik weten het nu. We willen het zelfde; alleen begint het bij haar aan een behoefte aan diepgang en intimiteit, wat een sexuele relatie tot gevolg kan hebben. Ik heb behoefte aan eeen sexuele relatie, gebaseerd op intimiteit en diepgang.
Maar is dat uiteindelijk dan verschillend??
Volgens ons niet. Nu alleen de vraag. Kunnen wij er invulling aan geven.
Het mooie is wel dat we er achter zijn dat we elkaar niet kwijt willen maar ook geen beperkingen willen opleggen. Dus waarom geen ruimte.
Liefs van een
polyamorische man