eerste startpagina over polyamorie!!!

  • polyamorie.startpagina.nl

    Hallo,

    Welkom op deze nieuwe startpagina, de eerste over polyamorie! Polyamorie staat voor:

    'een levenswijze waarbij erkend wordt dat het mogelijk is om van meer dan een persoon tegelijk te houden. Deze liefde uit zich in relaties waarbij vriendschap, intimiteit, een emotionele band, spirituele verbondenheid en/of seksualiteit ingrediënten zijn.' (Wikipedia)

    Als je in verband met deze startpagina vragen en dergelijke hebt dan kun je die hier kwijt. Je kunt me ook een email sturen (op de startpagina helemaal onderaan op mijn naam klikken).

    Je kunt je ook opgeven voor een gratis nieuwsbrief. Daarvoor moet je je emailadres opgeven in het nieuwsblok (bovenaan de startpagina in het blok ‘nieuws: polyamorie’ en dan klikken op ‘go’). Daarna krijg je een mailtje met een link voor bevestiging. Als je op die link klikt dan activeer je het abonnement. De nieuwsbrief bevat actueel nieuws op het gebied van polyamorie en actueel nieuws over andere (daarmee verband houdende) thema's (seksualiteit, liefde, echtscheidingen, etc.).

    Veel leesplezier toegewenst!

    Pieter Schultz

  • Ageeth Veenemans

    Hoi Pieter,

    Wat een mooi resultaat, deze startpagina!! Een goede start op internet voor mensen, die meer willen weten over polyamorie.

    En als ambassadeur van de polyamorie ben ik er natuurlijk hartstikke blij mee!!

    Veel succes gewenst met het verder uitbreiden van dit polyamorie zoekportaal.

    Ageeth Veenemans

  • polyamorie.startpagina.nl

    Beste Ageeth,

    Dank je voor je reaktie! Ik hoop dat de bezoekers via deze startpagina snel antwoord kunnen op specifieke vragen waar ze mee zitten of een duidelijker beeld krijgen van wat polyamorie zoal inhoudt.

    Ik probeer nu een link geplaatst te krijgen op zoveel mogelijke relevante sites. Dank je Ageeth dat je een link geplaatst hebt op jouw website

    http://polyamorie.nl

    naar deze nieuwe startpagina.

    Jij succes met je ambassadeurschap!

    Met vriendelijke groet,

    Pieter

    Wat een mooi resultaat, deze startpagina!! Een goede start op internet voor mensen, die meer willen weten over polyamorie.

    En als ambassadeur van de polyamorie ben ik er natuurlijk hartstikke blij mee!!

    Veel succes gewenst met het verder uitbreiden van dit polyamorie zoekportaal.