Graag biedt Musicalgroep Face u gratis kaarten aan voor de musical comedy Wat zien ik?! op zaterdagmiddag 9 november om 14.00 uur in Schouwburg de Meerse in Hoofddorp.

Wie zijn wij?

Face is een musicalgroep uit Hoofddorp. Jaarlijks maken wij als amateurs een musicalproductie waarbij we er naar streven het professionele niveau zo dicht mogelijk te benaderen.

Waarom gratis kaarten?

Ter ere van ons 20-jarig jubileum en onze wens tot maatschappelijke betrokkenheid (zie hieronder bij: mogen wezen wie je bent) geeft Face de laatste kaarten voor haar zaterdagmatinee gratis weg.

Wat zien ik?!

Wat zien ik?! speelt zich af op de Amsterdamse Wallen van 1969. Leef mee met de hilarische belevenissen en onmogelijke liefdes van prostituees Blonde Greet en de boven haar wonende Nel. Pikante taferelen, een bonte stoet aan klanten, nichten, en collega ‘naaisters’, onvervalste Amsterdamse humor, het rumoer van de studentenopstanden en liefdesperikelen… alles komt voorbij in een razendsnelle aaneenschakeling van doldwaze, indrukwekkende en intieme momenten.

Mogen wezen wie je bent

In Wat zien ik!? speelt de emancipatie van homoseksuelen een grote rol. Veel scènes spelen zich af in en om Café ’t Mandje van Bet van Beeren aan de Zeedijk, het café waar in de jaren zestig iedereen zichzelf kon zijn; ho, bi trans of he, iedereen was er welkom. Face geeft dan ook graag voor de zaterdagmiddagvoorstelling gratis kaarten weg aan deze doelgroepen. Ook bieden we grote korting op de kaarten voor de overige voorstellingen: u betaalt slechts 5 euro in plaats van 17,50. Op deze manier hoopt Face een bijdrage te leveren aan een belangrijk maatschappelijk thema, dat ook in de voorstelling duidelijk naar voren komt: er niet echt bij horen, je plekje niet hebben, anders zijn. Face gunt het iedereen te mogen zijn wie ze zijn. Iedereen is dan ook welkom bij onze voorstelling zoals hij of zij is. Als u maar geniet van onze voorstelling! Na afloop horen we in de foyer graag wat u ervan vond.

Kaarten bestellen?

Bestel uw kaarten via info@musicalface.nl.

Kijk voor meer info over Face en Wat zien ik?! op www.musicalface.nl.