Een 2e lieve vrouw voor mijn man gezocht

  • Lieve dame

    Hallo,

    Laat ik beginnen met onszelf voor te stellen, wij zijn een leuk, sociaal stel met een erg open mind. Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat we anders zijn dan een gemiddeld genomen stelletje. Ik ben 29 jaar en mijn vriend is 31 jaar, samen hebben we een dochtertje van 7 jaar. Verder zijn we allebei redelijk hoog geschoold (HBO en universitair) en hebben een open gedachtegang met een eigen kijk op het leven.

    Hoewel we erg gelukkig zijn met zijn tweeën, missen we nog iets of beter gezegd iemand. Namelijk een lieve, aantrekkelijke zorgzame vrouw, die ook qua intelligentie op hetzelfde niveau zit. Een vrouw die stevig in haar schoenen staat en weet wat ze wilt. Met of zonder kinderen.

    Voor alle duidelijkheid, we zijn absoluut niet op zoek naar een vrouw enkel voor plezier. Ik zoek via deze weg een extra vrouw voor mijn man. Dus er is geen sprake van een trio o.i.d. en het gaat niet enkel om seks. Ik zoek iemand die volkomen gelijkwaardig zal zijn aan mij en iemand die door ons beiden ook zo behandelt zal gaan worden. Je zal absoluut niets te kort komen en we zullen in de toekomst, wanneer blijkt dat er een klik is, gezamenlijk in één huis kunnen gaan wonen. Ik weet dat dit nu erg kort door de bocht is, maar ik wil er niet een te lang verhaal van maken en voor nu enkel de belangrijkste punten aanhalen.

    De voordelen zijn daarnaast ook enorm. Zo zullen we een huishouden vormen met drie personen die werken. Dit houdt in dat we veel geld overhouden om leuke dingen te doen met ons gezin. Dit houdt ook in dat er eventueel een mogelijkheid is om met zijn drieën parttime te gaan werken. Wanneer er kinderen komen zal er altijd iemand thuis aanwezig zijn om voor ze te zorgen. Er zal altijd een goede vriendin voor je klaar staan in tijden van nood. We verdelen het huishouden gezamenlijk op momenten die voor ons het beste uitkomt. En maken veel plezier.

    Het is belangrijk dat je dit rationeel kunt zien en natuurlijk niet jaloers bent aangelegd. Misschien komt er een keer een moment waarin je jaloers bent of het even moeilijk vindt, dan praten we daarover. Ik wil als vrouw zijnde echt even duidelijk maken dat, ook als was ik er nu eerder, we gelijkwaardig hierin staan en we elkaar moeten ondersteunen. Mijn man en ik praten altijd uitvoerig over onze gevoelens en dit vinden we ook belangrijk. Alles is bespreekbaar, en dat moet het ook blijven tussen ons drieën.

    We hebben geen eisen, enkel dat je tussen de 23 en 30 jaar bent, een bepaalde intelligentie bezit en daarmee goed doordacht keuzes kunt maken en van het leven houdt. Wij zijn echte Bourgondiërs en houden van een beetje luxe en verwennerij op zijn tijd. Daarnaast zijn we ondernemend en het zou dan ook fijn zijn als jij dat ook bent. Kunnen we vaak gezamenlijk, of apart leuke dingen met elkaar ondernemen.

    Mocht dit je aanspreken op welke manier dan ook, neem alsjeblieft contact met mij op om ons verder te leren kennen.

    Liefs.

  • Remco

    Dag ‘lieve dame’,

    Mijn naam is Remco, dus het zal duidelijk zijn dat ik niet de 2e lieve vrouw ben voor je man.

    Ik ben een programmamaker, bezig met de voorbereidingen voor een televisieprogramma over polyamorie. Het is de bedoeling om voor een documentaire-serie met verschillende mensen te praten over hoe het is om samen te leven met meer dan twee personen. Hoe is dat in de praktijk, hoe reageren anderen erop, wanneer ben je erachter gekomen dat dit de samenlevingsvorm is die je wilt, etc. Ik wil je vragen of jij en je man daarover zouden willen praten ‘op camera’. Het gesprek zal niet direct voor een uitzending gebruikt worden. We zijn nog in de researchfase. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

    Met vriendelijke groet,

    remco

    Endemol

    035-8936374

  • remco

    In mijn eerste reactie heb ik een verkeerd telefoonnummer genoemd. als je wilt, kun je contact opnemen met mij op 020-8936374 of remco@haagsebluf.tv. Alvast dank!

    remco

  • kim

    hallo lieve dame

    ja, wij zijn dus een jong stel (beide 30) en al een tijd op zoek naar een leuke, interessante en spannende vrouw om meer mee te delen dan alleen vriendschap. wij zijn al enkele jaren actief op zoek naar die leuke dame, maar tot op heden is dit niet gelukt. mede omdat dit toch wel voor de meeste een moeilijk onderwerp is. we krijgen wel vaak leuke reacties als wij onze ideeen delen met mensen die we hadden leren kennen via verschillende sites. maar helaas ging het dan 9 van de 10 keer over sex, of men was bang dat het alleen voor de sex was. voor ons ook een belangrijk onderdeel maar niet het belangrijkste. het is bij ons ook zo dat wanneer we weer eens een poging wagen actief te zoeken (voornamelijk via internet) we al weer snel redelijk gefrustreerd raken, omdat we tot op heden nog geen goede manier hebben gevonden om te vinden wat wij alle 2 zoeken. wij stuiten dan meestal op een oerwoud van schimmige websites en (sex)datingsites die in onze ogen voor 90% nep zijn, en de goede sites die we dan wel vinden, die worden zo slecht bezocht dat ze eigenlijk ook niet echt helpen. hetgeen wij lazen in jou post op dit prikbord sprak ons erg aan. aangezien dit voor ons ook vaak een gespreksonderwerp is.

    misschien kunnen we eens ervaringen en maybe tips uitwisselen, zoals je leest hierboven zijn ook wij hier al een tijdje mee bezig. dus misschien tot snel een keer? je kan ons altijd mailen op info@betonik.nl groetjes kim en nick