Een reisverhaal met polyamorie als thema

  • losgelaten

    Mijn roman “Losgelaten” - een reisverhaal met polyamorie als thema - is nog steeds te koop en kost nog geen 17 euro.

    In een park in Grenoble ontmoet Saskia haar oud-collega Robert, die op het punt staat om met rugzak en tent de Vercors in te gaan. Ze drinken wat op een terras en Saskia besluit een paar dagen met hem op te trekken. Pas in de bergen komt ze erachter dat Robert een open relatie heeft. Hij en zijn vrouw Ellen omarmen de polyamorie. Omdat Ellen en Robert elkaar meer dan één liefdesrelatie gunnen, hebben ze elkaar losgelaten. Roberts houding roept veel vragen bij Saskia op en dat dwingt haar om met andere ogen naar haar eigen leven te kijken.

    Meer info, recenties en bestelinformatie zijn te vinden op mijn website: Losgelaten

    Harrij Smit

  • Harrij Smit

    Deze oude topic van mij behoeft inmiddels een aanvulling, want Losgelaten is al enige tijd niet meer te koop.

    Omdat ik vond dat er veel te weinig exemplaren van verkocht werden, heb ik per 1 maart 2013 het contract met de uitgever beëindigd. Tegen die tijd had ik tekst en opzet van de roman aanzienlijk gewijzigd, waardoor het thema - openheid, eerlijkheid, polyamorie - veel duidelijker belicht werd.

    Onder het motto: delen is het nieuwe hebben, heb ik Losgelaten daarna als gratis e-book op internet gezet. Nu, na een half jaar is het boek al zo'n 7500 keer gedownload.

    Wil je mijn gratis e-book Losgelaten ook downloaden? Kom dan naar harrijsmit.nl.