houden van 2 vrouwen

  • tibo

    Nooit gedacht dat het mij zou overkomen.

    Tijdens mijn huwelijk een leuke ander vrouw leren kennen. Zij ook getrouwd en een aantal kids. Onze aantrekkingskracht? eerst lekker op msn kletsen, soms diepgaand, soms oppervlakkig. Er was de juiste klik. De eerste ontmoeting…heel onschuldig maar toch gezoend. En hoe. De vonken sprongen eraf. Op sexueel gebied was het voor mij het beste wat mij ooit is overkomen. ook van haar kant.

    Risiko's voor ontdekking werden zoveel mogelijk vermeden en soms zagen we elkaar maar 1 keer per maand. Bellen, chatten en smsén werd steeds veelvuldiger. Was er in die fase sprake van “houden van” ? nee, pure lust. Tot vorig jaar…de gevoelens werden heviger en heviger en het hoge woord kwam er van beide zijden uit. WE HOUDEN van elkaar.

    Zij inmiddels bij haar man weg…ik nog steeds bij mijn vrouw waar ik veel van houd. Nog steeds. Heb mijn minares hoop gegeven dat ik misschien met haar verder wou. Fout van mijn zijde? Ze wist dat ik een happy huwelijk heb met de zorg voor een kind. Ben in een periode beland van twijfel, veel twijfel.

    Keus werd op een gegeven moment voor me gemaakt. Zij neemt nu afstand van mij. Zij zegt niet meer “ik hou van jou” met het argument dat ook zij verder moet met haar leven en de kinderen. Ik gun haar een hele leuke man die echt goed voor haar zal zijn. Het ultieme houden van…. haar achterlaten omdat ze gelukkig wil zijn en ik haar heeeeel graag gelukkig wil zien.

    Contact is aan het afsterven nu. De liefde eindigt? Nee van mijn kant nooit. Het zal slijten, maar heel langszaam. Ik zal haar blijven tegenkomen. We wonen in dezelfde plaats.

    Het doet zeer, heel zeer. Geestelijk ga ik er aan onderdoor

    Iemand een soortgelijke ervaring?

    lees het graag

  • sea

    Heel herkenbaar. Ook ik heb het bergip “onmogelijke liefde” tegen alle verwachting in op deze manier leren kennen. Kun je liefdesverdriet hebben voor een vrouw terwijl je oprecht gelukkig bent getrouwd met een andere? Ja. In mijn geval was het haar man die het niet toe kon staan, zij wilde wel. Begrijpelijk, maar pijnlijk.

  • Stari

    Ik begrijp je maar al te goed.

    Ik voel nu wat jij toen voelde (2009).

    Zeg me aub, is het gesleten na al die jaren?

    Hoe is het afgelopen?

    De pijn is verschrikkelijk op dit moment.

    Ik ben gehuwd met een lieve en mooie vrouw, 3 kinderen.

    Maar ik ben 3 jaar geleden een flirt begonnen met een andere vrouw (zij had de eerste stap gezet) en die flirt is wederzijdse liefde geworden. Houden van.

    Een paar weken geleden heeft ze het gedaan gemaakt omdat ze het niet meer aankon, haar man (ze is zelf gehuwd en heeft kinderen) begon achterdochtig te worden en zijzelf kon de jaloezie, de ruzies en het gekibbel tussen ons niet meer aan…de frustratie van verder te willen gaan, maar niet te kunnen.

    Ik ga ze nog regelmatig zien. We zitten allebei in hetzelfde sociale gebeuren.

    Ook al besef ik dat dit de verstandigste stap was voor ons beiden, nl kiezen voor ons gezin, toch ga ik eraan kapot vanbinnen.

    Daarom, slijt het? Gaat de pijn weg ook al zie je elkaar nog dikwijls?

    Bedankt..

  • pamor

    Het slijt, alles gaat voorbij ook de pijn van een verloren liefde.

    Ik zie mijn oude liefde niet of nauwelijks nog. Soms hoor ik wat van haar, met oud en nieuw of zoiets. soms vraag ik me af hoe het met haar is of wil haar nog iets vertellen, maar er komt enkel kilte uit. Ze heeft nog eens heel zakelijk verteld dat wat wij hadden nooit meer geevenaard is en nooit meer geevenaad zal worden.

    Kiezen voor het gezin heeft zijn prijs.

    Toch oude herinneringen zijn mooi wanneer je ze koestert..

    Pamor